Wednesday, May 29, 2013

Memories in Japan

Salam all...

3 months in Japan was the best memories so far in my entire life. Friends,  families, foods, beautiful places and the weather, will always there in my mind and in my heart.

First time datang, aku dikejutkan dengan makanan yang pelik2. Very, very weird I tell u! Tapi bila dah seminggu kat sana, semuanya okay lah. Boleh dah aku makan sayur mentah, ikan mentah, miso sup (tak sedap!) dan macam2 lagi lah. Makanan yang sihat2 belaka.

Nampak tak sayur2 mentah tu semua? huhu...ni portion kecik tau. Orang Jepun makan banyak. Aku dah minta kurangkan portion makanan aku.


Ice cream kat Japan paling best!! 

macam-macam ada. semua sedap! Oishiii...


Since I went to Japan in Summer, Hanabi (Firework) festival was celebrated everywhere. Memang meriah!


p/s: the best time of my life..

8 comments:

  1. pretty g jepun ke ? waaa , bestnyaa :) , best tak ? tu makanan apa tu dear ? rasanya , "tak sedap" ke hee , sorry tanyaa ~

    ice cream tu nampak sedap ! nak satu :P -gedik-

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...mknan tu serius x sedap! bygkan makan bawang merah mentah2..huhu..tp lama2 ok la...

      Delete
  2. sedapnye nampak sayur sayur tuu >_<

    ReplyDelete
  3. Jangan lupa mukmuk sy balik ye! adalah saya hari ini sploota Kalau sudi singgah-singgah hooqa pilihan peplum. wanting marriaging for you? bagi-bagi motivasi yaa butti foorti

    ReplyDelete