Tuesday, October 26, 2010

My another favourite...KFC!!!!

 
My dear friends yang mengenaliku tentu tahu aku suka makan apa kalau pergi shopping...
I am not being bias...
but I like KFC more than any other fast food....
tapi kalau ada kawan aku yang nak makan fast food lain, aku ikut je...(see, I am a good person!) hehe..

tapi, apa yang peliknya aku takkan order meal selain snack plate...
                                                                  hmmmmmmm.........^_^       
kadang2 aku tambah la cheezy wedges....the everyone favourite, right?
 
Chicken rice, Zinger or Jom Jimat????semua aku tak layan...kenapakah?
aku pun  tak tahu...
and 1 more thing...i ni demand sikit! sekit je...hehe
everytime aku akan cakap kat abang atau kakak kat kaunter tu...
'i tak mau coleslaw. i nak dua2 mashed potato ok? ayam tu kalau boleh nak breast je...'
amacam? demand tak?
hehe...
semenjak beberapa bulan yang lepas, aku ada 1 gelaran baru..
'the Queen of KFC'
hehe...bangga kah?
tak dapat jadi Queen betul2, jadi Queen of KFC di kalangan kawan2 pun jadi lah...
I'm Lovin It!!!! ^_^

No comments:

Post a Comment