Saturday, May 7, 2011

Unstoppable~ Can it stopped??

Dah berjam-jam study pasal fish genetic, hati aku terdetik pulak nak tengok movie yang kawan aku dah bagi beberapa hari yang lepas. Aku just nak ambil klip-klip pasal 2pm je, tapi kawan aku ni semangat pulak nak bagi aku tengok movie ni. At first, aku tak endah je movie ni. But, at last aku tengok jugak lah. Sebab tak ada movie baru lagi kat dalam laptop  ni. Tapi, tak menyesal aku tengok! Memang BEST sangat. 



Movie ni pasal train yang sangat panjang. Pemandu train ni turun dari train tu untuk betulkan sesuatu kat railway. Tapi dia tak dapat naik train tu balik. So, train tu bergerak tanpa pemandu. Yang lebih teruk lagi, air-brake untuk train tu terputus dan train tu bergerak dalam kelajuan yang maksimum. Frank dan Will adalah hero-hero yang berusaha untuk menghentikan train tu. Memang banyak lah action dalam movie ni dan aku rasa macam tengok perlawanan bola sepak pulak. Perasaan nervous aku melampau-lampau! huhu..apa2 pun, cerita ni memang best!!!

 Antara scenes yg aku suka....


Okey lah. setakat itu sahaja untuk hari ini. Sekian terima kasih!! ^_^

No comments:

Post a Comment