Saturday, June 4, 2011

Voices From The Grave





Beberapa hari lepas, cousin2 aku buat konvoi datang KK. Aku memang excited nak jumpa dioarang semua. Dalam ramai-ramai tu, ada 2 orang je yang sama umur ngan aku. So, kira kitorang ni lebih rapat lah berbanding ngan yang lain. Kitorang (1 lelaki, 2 pmpuan) saja2 nak pegi tengok movie. Nak luangkan masa sama2 lah konon. Bila lagi kan nak kluar sama2. Cousin aku yang lelaki tu kerja polis kat KL, cousin yg pmpuan plak kerja cashier kat KK ni, and aku plak student yang tak ada income tiap2 bulan mcm diorang berdua ni. huhu..kira aku lah paling miskin antara semua. Tapi takpa. Aku tak payah kluar duit. Semua cousin aku belanja! hehe^^

Nak dijadikan cerita, kami pun decide lah nak tengok movie horror. Itu pun setelah bertekak sedikit sesama kami. Aku nak tengok Kungfu Panda, cousin aku yang lelaki nak tengok NurKasih, cousin aku yg pmpuan nak tengok Voices From The Grave. At last, cousin aku yg pmpuan tu jugak yg menang. Huhu!

Bila movie dah start, aku tengok muka cousin2 aku dah berubah. Tak excited macam tadi. Haha..aku tau sebabnya. Diorang kalau bab matematik ni memang tak suka. Hehe...tapi taklah macam kira2 sangat. Sikit je. Saintis dalam movie tu bleh kira jangka hayat seseorang tu. Hmm...aku no komen la.

Tapi jalan cerita movie ni agak kelam-kabut la. Aku pun tak berapa suka sangat. Tak seram mana pun! Tapi cousin aku yang pmpuan ni aku ingatkan berani sebab dia yang excited nak tengok movie hantu. Tapi dia pulak yang jerit lebih. Cousin aku yang lelaki tu pulak sempat lagi tertidur. Dah nak habis, baru terjaga! Hmm..rugi duit je. huhu..

Tapi tak apa! Yang penting aku enjoy lepak ngan cousin2 aku! Aku sayang korang^^...

p/s: Aku berani cerita pasal diorang ni sebab aku tau diorang takkan dapat baca blog aku ni. hehehe~

No comments:

Post a Comment